Android Sekuriteit wanneer jy dit nodig

 Android Sekuriteit wanneer jy dit nodig


Q. Ek het my Android-tablet by die werk een nag en gebruik die Android Device Manager om afstand te sluit dit van die huis af. Ek het die tablet die volgende dag, maar nou is dit versoek die wagwoord elke keer as ek wil om dit te gebruik. Behalwe vir die vreemde geleentheid toe ek bring dit na die kantoor, Ek gebruik dit by die huis en doen die wagwoord nie nodig, so hoe kan ek die vereiste te verwyder?

A. U kan die wagwoord vereiste in Android 6.0 met die opening van die app instellings en afluister Security op die skerm wat verskyn uit te skakel; as 'n kortpad na die instellings, krap uit die bokant van die skerm met twee vingers en tik dan die rat-ikoon. Op die skerm Sekuriteit instellings, tap skerm Lock en die wagwoord wat jy het al met behulp van. Op die volgende skerm, tik Geen of skuif na die wagwoord vereiste vir die gebruik van die tablet te verwyder.

Android Sekuriteit wanneer jy dit nodig


N wagwoord help om die inligting op jou tablet te beveilig moet besoekers, kinders of enigiemand anders vind die toestel om die huis. As jy vind tik in 'n wagwoord omslagtig, die skerm Lock instellings laat jou toe om 'n numeriese PIN-kode te gebruik van ten minste vier syfers, of 'n patroon gevestig op die skerm om plaas te kry in die tablet. Android-toestelle met vingerafdruk lesers kan ook ontsluit met 'n vinger.

As jou tablet met Android 6.0 of later het nie, kan jy in staat wees om Google se Smart Lock funksie plaas in diens van 'die gadget jouself met die hand te ontsluit. Na dit is ingestel, Smart Lock ontsluit outomaties jou toestel vir jou onder sekere omstandighede - byvoorbeeld as jy die tablet is die uitvoering saam met jou, of gebruik dit met 'n erkende verbind perifere soos 'n Bluetooth-sleutelbord.

Smart Lock werk ook met plek, stem en gesig leidrade. Sodra jy die opstel van Smart Lock (wat ook kan gevind word op die skerm Sekuriteit instellings), sal jou tablet self ontsluit as dit stel ook jou huidige fisiese plek as 'n aangewese veilige plek, al is dit die klank van jou stem of kamera die tablet se erkenning identifiseer jou gesig.

Comments

Popular Posts