Makers van Self-ry motors Vra wat om met Human Nature

Makers van Self-ry motors Vra wat om met Human Nature



Makers van Self-ry motors Vra wat om met Human Nature


 Selfs voor Tesla die lig gebring dat 'n noodlottige ongeluk plaasgevind het terwyl een van sy motors was in semiautonomous ry af, 'n debat was goed op dreef tussen navorsers en ingenieurs: Is dit moontlik om 'n bestuurder te kry om veilig beheer van 'n motor terug te neem nadat die voertuig het begin ry self?
Die vraag is relevant nie net vir motors van die toekoms nie, maar ook vir al die pad kinders.
Terwyl die Tesla Model S is om al die aandag in die laaste week, die feit is dat baie motors, insluitend modelle van BMW, Mercedes-Benz en Volvo, nou het stelsels wat 'n kombinasie van aangepaste spoedbeheer, baan bewaring en gebruik outomatiese rem om bestuurders in staat stel om hul hande van die wiel en hulle oë kortliks te neem van die pad af.
Sommige Tesla bestuurders het verlustig in die maak van video's van hulself met behulp van die Auto Pilot funksie. Maar die meer konvensionele motorvervaardigers het hul stelsels te beheer van die motor vir net 'n paar sekondes op 'n slag te neem ontwerp; die bestuurder moet gereed wees om opdrag te hervat te eniger tyd wees.
Die Nasionale snelweg Traffic Safety Administration klassifiseer sodanige voertuie en hul beperkte outomatisering as Vlak 2 motors. So watter vlak behoort volgende kom?





 In taksonomie die veiligheid agentskap se wil die volgende stap Vlak 3, wat voertuie wat ry op hul eie in spesifieke omstandighede, soos op die snelweg, maar nog steeds 'n menslike drywer benodig om beskikbaar vir Sosiale beheer wees "beskryf word, maar met genoeg gemaklik oorgang tyd. "
Maar die tegnologie reuse Google, aangesien dit steeds werk aan wat die maatskappy hoop sal eendag 'n kommersieel beskikbare outonome voertuig, het tot die gevolgtrekking gekom dat die vergadering van so 'n vereiste is nie moontlik nie en die enigste veilige manier om voort te gaan om die bestuurder uit die vergelyking. Sommige konvensionele motorvervaardigers is besig om te stem.
Volvo, wie se Vlak 2 motors sluit die 2017 S90, het besluit om die Vlak 3 stadium oor te slaan. Soos Google, is Volvo voortsetting Vlak 4 motors - ten volle outonome voertuie wat geen bestuurder insette opsy vereis van die opstel van 'n bestemming.
'N Motor van baan verwissel teen 50 myl per uur moet nie verwag dat 'n bestuurder in staat wees om skielik beheer te neem, sê Erik Coelingh, wat Volvo se outonome-voertuig navorsingsprogram lei, bring my. "Sommige mense kan beheer neem in 10 sekondes, maar as iemand aan die slaap geraak kan dit twee minute neem," het hy gesê.



"Ek was in 'n ry simulator 'n paar weke gelede, en hulle het my gevra om Dots speel op my selfoon", terwyl die virtuele motor was in beheer, het gesê mnr Coelingh. "Dan was daar 'n stem wat my vra beleefd om beheer te neem, en ek was soos," Gee my net nog 'n paar sekondes om die hoë telling te klop. "
Eksperimente wat verlede jaar deur Virginia Tech navorsers en deur die nasionale regering veiligheid bevind dat dit het bestuurders van Vlak 3 motors 'n gemiddeld van 17 sekondes om te reageer op oorname versoeke. In daardie tydperk, 'n voertuig gaan 65 m.p.h. sou gereis 1621 voete - meer as vyf sokkervelde.
Ten spyte van sulke ontstellende bevindings, sommige motorvervaardigers en navorsers sê dit is te vroeg om menslike ingryping te laat vaar as voertuie meer outonome.
"Ek is huiwerig om af te skryf Vlak 3," sê Shane McLaughlin, die direkteur van die Sentrum vir outomatiese Vervoer Systems by Virginia Tech, wat bykomende tegnologie nog kan los die menslike handoff probleem dink. "Ek voel soos ons die masjien kan kry om die persoon genoeg tyd om te reageer nie," het hy gesê.


Sulke oplossings kan video en infrarooi-stelsels in die motor wat oplettendheid die bestuurder se monitor betrek. Sogenaamde elektroniese horison tegnologie kan ook vir bestuurders meer tyd om te reageer deur "sien" verder in die pad af, met motors in staat om outomaties te kommunikeer met mekaar.

Diegene wat ten gunste van 'n stap-vir-stap oorgang daardie vlak 3 motors verwys na die ernstige uitdagings in die gesig staar steeds ontwikkelaars van ten volle outonome Vlak 4 voertuie sluit.

Gill Pratt, wat gewerf tot vyf jaar, $ 1000000000 projek Toyota se lei in die motor kunsmatige intelligensie, het 'n aanbieding in Januarie met klem op die maniere waarop 'n heeltemal outonome voertuig nodig sou wees om in staat wees om ongewone situasies te hanteer.

'N lewensvatbare outonome motor nodig sou wees om in staat wees, het hy gesê, om te verhoed dat 'n matras val af 'n bewegende vragmotor op 'n stampvol snelweg, selfs al is dit nooit so 'n situasie vantevore teëgekom.


Manuela Papadopol, die direkteur van globale bemarking by ELEKTROBIT, 'n tegnologie verskaffer aan die motorbedryf, pleit vir 'n geleidelike evolusie deur motorvervaardigers soos Ford en General Motors waarmee verbruikers gewoond raak aan die tegnologie terwyl motorvervaardigers meer inligting oor die stelsels in te samel.
Audi ondersteun ook inkrementele vordering, eerder as om te probeer om voort te spring om ten volle outonome motors. "Ons maak seker dat die voorwaardes is reg om Vlak 3 begin," sê Brad Stertz, direkteur van regeringsake Audi se. "Die belangrike deel is die fokus op die beskikbaarheid bestuurder."
Mnr Stertz gesê dat wanneer Audi gereed om Level bied 3 funksies was, sou sy stelsel bestuurders gee hoorbare en visuele waarskuwings as hulle verskyn nie aandag te betaal. Die stelsel, beplan vir 'n Audi A8 in modeljaar 2018, sal eers in staat wees om homself te ry, net versprei ingevolge spesifieke omstandighede, soos in stop-en-go verkeer op die snelweg op 35 m.p.h. of stadiger.
Mnr Stertz en mnr McLaughlin, van Virginia Tech, sowel beklemtoon die belangrikheid van die industrie standaarde vir gedeeltelik outonome Vlak 3 voertuie.
BMW se onlangse aankondiging dat dit besig was met Intel en Mobileye na die Vlak 3 en Vlak 4 motors op die mark te bring was die idee dat standaarde wat nodig is erken. BMW het gesê die uitslag van die samewerking sou 'n oop platform wat gebruik kan word deur ander vervaardigers wees.
Maar die industrie standaarde nog nie bestaan ​​nie. Die Nasionale snelweg Traffic Safety Administration sal na verwagting in die somer om nuwe riglyne vir die toets van self-ry voertuie op openbare paaie vry te stel. Die vraag baie nou is of diegene aanbevelings steeds sal insluit Vlak 3 voertuie en hoe die resultate kan beïnvloed word deur die agentskap se ondersoek na die Tesla Model S ongeluk.
"Daar het 'n paar standaarde op die mens-masjien koppelvlak vlak wees," sê me Papadopol, "sodat jy nie die bestuurder verwar."

Comments

Popular Posts