Facebook Voeg 'Geheime Gesprekke se boodskapper App

Facebook Voeg 'Geheime Gesprekke se boodskapper App


Facebook Voeg 'Geheime Gesprekke se boodskapper App

Twee jaar gelede, boodskapper, 'n foto en sms diens, verskyn byna 'n nagedagte by Facebook, die sosiale netwerk reus wees.

Boodskapper het dikwels 'n agterste sitplek aan die kollig geniet deur WhatsApp, die boodskapprogram wat Facebook het gekoop vir $ 19000000000. En boodskapper se vermoëns was so beperk dat jy nie vriende kan stuur 'n geanimeerde GIF van 'n dans Shiba Inu, as wat jy kon met baie ander boodskap dienste.

Maar sedert die middel van 2014, Facebook is die speel van 'n woedende spel van inhaal met boodskapper. Dit Junie Facebook se uitvoerende hoof, Mark Zuckerberg, gehuur om 'n PayPal uitvoerende, David Marcus, oor boodskapper te neem en bou dit in 'n wêreldklas-mededinger. Die maatskappy het 'n string van die funksies van die diens, insluitend die verhuring van mense se geld te stuur na vriende deur die jeug bygevoeg, trek 'n stem of video-oproep, of bestel 'n private motor van binne die app.

Op Vrydag, Facebook het gesê dit sal ook begin toets "geheime gesprekke" binne boodskapper, 'n funksie wat end-tot-end enkripsie op 'n paar boodskappe bied om gelees te word net op die twee mobiele toestelle wat gebruikers kommunikeer met. Terwyl dit ontbreek hulle aan die volle enkripsie dat ander messaging dienste soos WhatsApp het aangeneem tot stilstand kom, dit gee boodskapper 'n verhoogde wyse van sekuriteit dat Facebook hoop sal globale gehore te lok om die program af te laai.

"Die feit dat ons 1650000000 mense op Facebook reeds maak boodskapper die beste live, self-opdatering adres boek in die wêreld," het mnr Marcus in 'n onderhoud. "As gevolg van die omvang van ons netwerk, ek voel soos ons regtig 'n kans op hierdie."

Die nuwe sekuriteit funksie beklemtoon Facebook se ambisies vir boodskapper, wat nou sien meer as 900000000 gereelde maandelikse gebruikers, het van 200 miljoen in die vroeë 2014 Ongeveer die helfte van alle Amerikaanse smartphone eienaars gebruik die boodskapper app, volgens die bedryf skattings, en Facebook mik om groter getalle op te vang in die internasionale markte. Die meeste van sukses boodskapper se in Engelssprekende gebiede soos Noord-Amerika en groot dele van Europa was, het die maatskappy gesê, sowel as Australië en groot dele van Suidoos-Asië.

Die skuiwe sit Facebook Messenger toenemend in kompetisie met boodskappe apps wat na vore gestyg in hul spesifieke streke of lande. WeChat, die mobiele messaging app wat besit word deur die Chinese internet reuse Tencent, oorheers China. Kakao, 'n ander program, is wyd gebruik word in die hele Suid-Korea, terwyl die Line smartphone program is gewild in Japan.

"Kyk net na hoe suksesvol WeChat geword vir Tencent," sê Debra Aho Williamson, 'n internet-ontleder by eMarketer. "Dit is die soort van alom teenwoordigheid Facebook wil bereik met boodskapper."

En wanneer dit gekombineer met WhatsApp, wat meer as 1 miljard gebruikers het, Facebook het nou wêreldwyd 'n aanval in boodskappe. Terwyl WhatsApp en boodskapper afsonderlik bedryf word, beide voorsien 'n venster in die wyse waarop mense kommunikeer en hul gewoontes in betalings, digitale vermaak en nog baie meer.

Facebook begin boodskapper in 2011. Die app nagevolg sommige van die vermoëns wat gedoen kan word binne Facebook se sosiale netwerk, waar mense kan druk 'n boodskap knoppie om kommunikasie te ruil met mekaar. Daardie boodskap funksie binne die belangrikste sosiale netwerk app is afgeskakel in 2014, mense stoot om te draai na boodskapper. Twee maande later, mnr Zuckerberg gehuur mnr Marcus om boodskapper hardloop.

Mnr Marcus lewend gou die tempo van die produk vrystellings by boodskapper, en voeg by peer-to-peer geld oordragte, die vermoë om 'n uber motor huur deur die jeug en ondersteuning vir GIF. Teen die einde van 2015, boodskapper het meer as 700000000 maandelikse gereelde gebruikers.

"Hy het dit skerp sin van hoe om 'n produk en die kliënt ervaring wat ongewoon in Silicon Valley te bou," Dana Stalder, 'n onderneming kapitalistiese by Matrix Vennote, sê mnr Marcus. Matrix belê in Zong, 'n start-up Mnr Marcus gestig; Zong verkry deur eBay in 2011 vir byna 'n kwart van 'n miljard dollar.

Selfs as boodskapper het nuwe gebruikers is die tekens, het dit nog om geld te maak. Die inligting is gratis om af te laai en mnr Zuckerberg het gesê Facebook nie tipies nie probeer om inkomste te genereer totdat 'n diens het 'n miljard gebruikers.

Een idee oor hoe boodskapper uiteindelik geld kan maak opgeduik in April by Facebook se ontwikkelaar konferensie, toe mnr Zuckerberg het 'n paar van die kollig mnr Marcus. Mnr Marcus gebruik die geleentheid om boodskapper se planne om meer besighede om die platform te bring met die bekendstelling van "bots," in wese 'n manier vir maatskappye om nuwe maniere om met kliënte deur middel van Facebook te skep aan te kondig.

In 'n onlangse American Express boodskapper bot, byvoorbeeld, kan iemand 'n Facebook boodskap te stuur met restaurant aanbevelings vir 'n stad wat hulle onlangs vliegkaartjies gekoop om te besoek met behulp van hul American Express-kaart. Die CNN bot stuur nuusberigte gebaseer op onderwerpe 'n gebruiker is wat belangstel in. Airline diens bots kon probleme kliënt te hanteer in een draad.

Van boodskapper se vroeë bot offers is gekritiseer as half-gebakte en onderontwikkelde. Facebook het gesê dat terwyl die vroeë weergawes van bots nie so indrukwekkend soos die hype kan wees, het meer as 21.000 ontwikkelaars onderteken tot bots sedert bekendstelling van die platform te ontwikkel.

meer enkripsie die toevoeging met geheime gesprekke, wat Facebook beplan wyd uit te rol teen die einde van die somer, is daarop gemik om vleiend mense om die diens te gebruik vir meer kommunikasie. Iemand kan 'n boodskap te verdwyn na 'n tydperk van die tyd, wat hulle meer bereid is om persoonlike inligting uit te ruil met die kliënt diens verteenwoordiger 'n maatskappy se boodskapper kan maak gestel. Mense moet kies vir geheime gesprekke gebruik, het gesê die maatskappy.

Om boodskapper se momentum voortsit, mnr Marcus het gesê hy verwag dat die vinnige tempo van die produk vrystellings vir die jeug om voort te gaan.

"Om boodskapper maak jou voorkeur en primêre kommunikasie platform, ons moet vermoëns anders as enigiemand anders te bou," het hy gesê.



Lees ander onlangse nuus ook Afrikaanse Nuus

Comments

Popular Posts